Kuuntelee: Joe Hisaishi - The House at Swamp Bottom
Ajattelee: Kuuntelemaani musiikkia
Syö: --

Nöä. Ei tässä mitään kummempia ole. Teki vain mieli kirjoitella, kun en ole pitkään aikaan niin tehnyt. Käsi on hieman kipeä ja silmiä kirvelee. Taisin olla eilen vain liikaa koneella? o.o En kyllä omasta mielestäni, olin ehkä 1-2 tuntia kerrallaan, mutta usein. Pitää tässä jossain välissä käydä perheen kanssa syömässä jossain ravintolassa, bhyhy. Olen liian nirso edes syömään mitään, mutta anyway.
 Minua mietityttää, että jaksanko edes mennä huomenna kouluun. Eihän sitä koskaan jaksaisi, mutta nyt on sellainen olo että "joo, jään kotiin on kuumetta", vaikkei minulla ole! DD8 Älkää minua syyttäkö. Minua muuten ärsyttää jokin. En tiedä mikä. Minun pitäisi olla iloinen, kun koulussa menee hyvin ja kaikkea, mutta silti.. ~ Tästä tulee lyhin blogi koskaan, muttakun.. ei jaksa, ei jaksa tehdä mitään.