Kuuntelee: Musiikkia eräältä sivulta
Ajattelee: Snif~
Syö: Purkkaa

Olen pitkästä aikaa surullinen. Taitaa johtua siitä, että lemmikkirottani Morri kuoli äskettäin~ En ole masentunut, en, vain onneton. Hän oli minulle nimittäin hyvin tärkeä ja kuunteli minua aina. Onneksi Kunkku on sentään piristämässä päiviäni vielä.
 Ajattelin muuten hankkia itselleni jonkun toisen pienen lemmikin. Jyrsijän siis. Ajattelin kaksi marsua tai syyrialaista hamsteria tai vain yhden syyrialaisen. Chinchilla olisi myös ihana. En tiedä vielä, mutta kaiketi saisin luvan äidiltä ottaa jotain. Kysyin häneltä nimittäin pari päivää sitten, että saisinko jonkun pienen lemmikin. Ei tuo sanonut kyllä, mutta ei kyllä ei:kään, jtn.. ~ Mietin vielä itsekin muutaman kerran, ennenkuin otan uutta lemmikkiä. Sitä paitsi Morri ei ollut minun omani, vaan siskoni, veljeni ja minun yhteinen.
 Ajatelkaa, pääsin yläasteelle. Viimein ne painajaiset ovat ohi lopullisesti. Olen 7c -luokalla, jee. Ja sain parhaan ystäväni samalle luokalle, jee. Ei jaksa innostaa nyt, kyllähän minä toki olen iloinen, ja olin, kun sain kuulla, mutta nyt.. saatan angstata.
 Tämä nyt on aika lapsellista, mutta minua harmittaa myös se, että tänä vuonna yleisurheilukilpailuissa tytöt eivät saa valita kuulaa lajiksi. Olen harjoitellut aika paljon sitä varten, ja nyt.. turhaa. Ensi vuonna tietty otan sen, mutta sitten olen varmasti kyllästynyt koko lajiin ja olen surkimus jajaja.. angst.
 Mutta on minulla jotain riemun aihettakin, jännää. Olemme nimittäin saaneet skannerin tänne kotihimme. Tosin jo aika päiviä sitten, mutta on se täällä kuitenkin. Edes jotain riemua tänne. Mutta nyt.. puran aggressiotani johonkin. Varokaa, ettette joudu sen kohteeksi.