Kuuntelee: Loreena McKennitt - La Serenissima
Ajattelee: Miksi on masentuineita ihmisiä?
Syö:
Nothing.

Jjoo. Jotenkin ihmeellisesti minua masentaa, ja joka paikkaa särkee. ´^` Mutta miksi? Olenko liikaa tietokoneella? En tietääkseni. Ärsyttää muuten vietävästi, kun näen unia siitä, että pääsen yläasteelle. Ja niinhän käykin nyt syksyllä, mutta miksi hemmetissä minun pitää nähdä siitä unia? Ja vielä ärsyttäviä sellaisia, missä tapahtuu aina jotain todella 'kivaa'. Auta armias.
  Olen muuten huomannut, että en ole masentunut kovin usein. Se tapahtuu vain.. joskus. Yleensä netissä olen toisille ystävällinen ja iloinen, koska en viitsi huutaa ja suuttua, muuten kaikki vihaavat minua. ;o; IRL:ssäkään en niin usein, ehkä enimmäkseen isosiskolleni - ja veljelle. Ja siskollenikin aika harvoin, veljelleni enemmän. Tekee mieli porkkanaa. ~ Olisiko kellään tarjottavana?