Kuuntelee: Puhetta, kaiketi äidin ja isoveljen.
Ajattelee: Pahaa oloaan
Syö: --

Yyh. Olin juuri tuolla tivolissa serkkuni Sleepyn kanssa. Käytiin yhteensä kymmenessä laitteessa, ja kahdessa vain kaksi kertaa, muissa yksi. Jännää, paikan päällä ei ollut missään välissä pahaolo, mutta nyt tekee mieli oksentaa. Viime vuonna kävi samalla tavalla, mutta silloin minä yrjösin kotimatkalla. :> Tosi ihanaa. Janottaa. Mutta ei jaksa hakea juomista. On toisaalta nälkä, muttei jaksa syödä. Ja pelkään, että oksennan heti syömisen jälkeen, ja sitten mulla jää kammo siihen ruokaan, jota juuri söin. x_x Noh, kaipa tämäkin menee joskus ohi, kaipa. Ei minulla oikeastaan ole mitään sanottavaa. Piti vain purkaa pahaa oloaan johonkin, ja nyt, kun keksin, etten ole blogiini mitään kirjoitellut aikoihin, niin.. tässä olen. Menen tästä saunaan. Auttaako se pahaan oloon? No, kohta se nähdään. o.o